Hani avokado! Lëndët ushqyese ndihmojnë shëndetin e përgjithshëm

Avokado është e pasur me fibra dhe përmban afërsisht 13 g për çdo frut. Konsumimi i ushqimeve me fibra natyrale mund të parandalojë kapsllëkun, të ruajë shëndetin e traktit tretës dhe të zvogëlojë rrezikun e kancerit të zorrës së trashë.

Avokado është një superushqim për zemrën dhe është i pasur me lëndë ushqyese

Një ushqim i pasur me lëndë ushqyese është ai që siguron sasi të konsiderueshme të vitaminave, mineraleve dhe lëndëve të tjera ushqyese me relativisht pak kalori. Një e treta e avokados mesatare (50 g) ka 80 kalori dhe përmban pothuajse 20 vitamina dhe minerale, duke e bërë atë një zgjedhje të shkëlqyer të ushqimeve të pasura me lëndë ushqyese.

Avokado është burim i vitaminave C, E, K dhe B6, si dhe riboflavinës, niacinës, folatit, acidit pantotenik, magnezit dhe kaliumit. Ai gjithashtu përmban luteinë, beta karoten dhe acide yndyrore omega-3. Konsumimi i yndyrave ngadalëson zbërthimin e karbohidrateve, gjë që ndihmon në ruajtjen e një niveli të qëndrueshëm të sheqerit në gjak.

Përmban yndyrna të mira

Avokado është pothuajse i vetmi frutë që përmban yndyrna të pangopura të shëndetshme për zemrën – yndyrna të mira!

Përafërsisht gjysma e avokados, ose 100 gram (g), përmban:

160 kalori

14,7 g yndyrë

8.5 g karbohidrate

6.7 g fibra

më pak se 1 g sheqer

Yndyra është thelbësore për çdo qelizë të trupit. Konsumimi i yndyrave të shëndetshme mbështet shëndetin e lëkurës, përmirëson përthithjen e vitaminave, mineraleve dhe lëndëve të tjera ushqyese të tretshme në yndyrë dhe madje ndikon në imunitetin e mirë.

Pa natrium, sheqer dhe kolesterol

Avokadot janë natyrisht pa natrium, sheqer dhe kolesterol.

Fruta unike

Avokadot mund të veprojnë si një ‘përforcues lëndësh ushqyese’ duke ndihmuar në rritjen e përthithjes së lëndëve ushqyese të tretshme në yndyrë si vitaminat A, D, K dhe E.

E shëndetshme për gratë shtatzëna, foshnjat dhe fëmijët

Acidi folik është i rëndësishëm për një shtatzëni të shëndetshme. Marrja adekuate zvogëlon rrezikun e abortit dhe anomalive të tubit nervor. Gjatë shtatzënisë rekomandohet konsumimi i të paktën 600 mikrogramëve (mcg) folate në ditë. Një avokado mund të përmbajë deri në 160 mcg.

Avokadot gjithashtu përmbajnë acide yndyrore që janë pjesë integrale e një diete të shëndetshme dhe zhvillimit të fetusit.

Konsistenca kremoze e avokados e bën atë një nga ushqimet e para të freskëta që një fëmijë mund të shijojë.

Zemër e shëndetshme

Çdo 100 g avokado përmban 76 miligramë sterol bimor natyral të quajtur beta sitosterol. Konsumimi i rregullt i beta sitosterolit dhe steroleve të tjera bimore mund të ndihmojë në ruajtjen e niveleve të shëndetshme të kolesterolit, të cilat janë të rëndësishme për shëndetin e zemrës.

E shkëlqyer për shikimin

Avokadot përmbajnë luteinë dhe zeaksantinë, dy fitokemikale të pranishme në indet e syve. Ato ofrojnë mbrojtje antioksiduese për të reduktuar dëmtimet, duke përfshirë dritën UV.

Acidet yndyrore të pangopura në avokado gjithashtu mbështesin përthithjen e antioksidantëve të tjerë të dobishëm të tretshëm në yndyrë, si beta karoten. Si rezultat, shtimi i avokados në dietë mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të zhvillimit të degjenerimit makular të lidhur me moshën.

Mund të ndihmojë në parandalimin e osteoporozës

Gjysma e avokadove sigurojnë afërsisht 18 për qind të vlerës ditore të vitaminës K. Kjo lëndë ushqyese shpesh neglizhohet, por është thelbësore për shëndetin e kockave.

Marrja e mjaftueshme e vitaminës K mund të mbështesë shëndetin e kockave duke rritur përthithjen e kalciumit dhe duke reduktuar sekretimin urinar të kalciumit.

Përmirësimi i tretjes

Avokado është e pasur me fibra dhe përmban afërsisht 6-7 g për gjysmë fruti. Medical News Today shkruan se konsumimi i ushqimeve me fibra natyrale mund të parandalojë kapsllëkun, të ruajë shëndetin e aparatit tretës dhe të zvogëlojë rrezikun e kancerit të zorrës së trashë.

Detoksifikimi natyral

Fibra adekuate promovon zbrazjen e rregullt të zorrëve, e cila është thelbësore për nxjerrjen e toksinave përmes biliare dhe jashtëqitjes.

Studimet kanë treguar se fibrat dietike gjithashtu promovojnë shëndetin e mirë të zorrëve dhe diversitetin mikrobik. Kjo ndihmon trupin të mbajë një ekuilibër të shëndetshëm të baktereve. Kjo mund të zvogëlojë inflamacionin dhe të përkeqësojë traktin tretës.

Të fundit

Takim i Spasovskit me shefin e ri të Misionit të OSBE-së, Kilian Val

Në Ministrinë e Punëve të Brendshme sot u mbajt...

Kryediplomati Osmani mbështet anëtarësimin e Kosovës në NATO

Kryediplomati i Maqedonisë së Veriut, Bujar Osmani, në ditën...