4 llojet e ushqimeve pa të cilat nuk bëjmë dot, duam apo nuk duam ne…

Janë disa lloje ushqimesh, pa të cilat nuk bëjmë dot. Për këtë arsye, duhet të moderojmë praninë e tyre në dietën tonë. Përndryshe, mund të rrezikojmë shëndetin. Për më tepër, është e rëndësishme të mbajmë mend se shumëllojshmëria është një nga shtyllat e të ushqyerit mirë.

Katër ushqimet për të cilat flasim në këtë artikull nuk janë veçanërisht të pasura me mikronutrientë dhe antioksidantë. Para se t’i rendisim, duhet të përmendim se ekzistojnë substanca të caktuara që shkaktojnë çlirimin e neurotransmetuesve. Kjo shkakton një ndjesi lumturie në afat të shkurtër. Sheqeri është një nga këto ushqime. Prandaj, nëse e konsumoni rregullisht, mund të përfundoni duke u bërë i varur prej tij. Në të vërtetë, është një element që nuk është pozitiv për trupin kur konsumohet me tepricë, ndaj duhet të jeni gjithmonë të kujdesshëm me sasinë që konsumoni.

1. Pica

Pica është një nga ushqimet më të njohura në Itali. Megjithatë, tani është e pëlqyer në të gjithë botën. Sipas një studimi të botuar në revistën Clinical Chemistry, karbohidratet me glicemi të lartë kanë aftësinë të gjenerojnë varësi, si dhe obezitet. Pica është e ngarkuar me këto elemente. Ato janë kryesisht të pranishme në brumë. Por, ju mund të zgjidhni brumërat që përmbajnë miell drithërash, në mënyrë që ta bëni sadopak dietike. Megjithatë, duhet të keni parasysh që pica mbetet një ushqim me kalori të lartë.

2. Çokollata

Çokollata është një tjetër nga ushqimet më të varura. Kjo është edhe për shkak të përmbajtjes së saj të sheqerit. Marrja e tij shkakton lirimin e dopaminës, një neurotransmetues që lidhet me lumturinë afatshkurtër. Një sintezë e lartë e këtij elementi mund të shkaktojë nevojën për një stimul më të madh, gjë që ju shtyn të hani më shumë.

3. Biskotat

Biskotat përmbajnë sheqerna të thjeshta dhe një pjesë të mirë të yndyrave. Falë këtyre dy elementeve, ato kanë karakteristika organoleptike të lakmueshme, për kënaqësinë e shumë prej nesh. Megjithatë, ngrënia e shumë prej tyre mund të krijojë varësi. Për më tepër, ato nuk janë aspak pozitive për shëndetin tuaj.

4. Patate të skuqura

Këto janë gjithashtu shumë të përqendruara në yndyrna. Përveç kësaj, edhe pse vaji i cilësisë së mirë përdoret për tiganisjen e tyre, lipidet e ofruara nga këto ushqime nuk janë të cilësisë së mirë. Ato rrisin nivelet e inflamacionit në trupin tuaj, gjë që është e dëmshme për shëndetin tuaj në afat të mesëm. Duhet të keni parasysh se sa më shumë acide trans-yndyrore të përfshini në dietën tuaj, aq më i madh është rreziku që të sëmureni me kalimin e kohës.

Të fundit