Çfarë janë probiotikët dhe si funksionojnë?

Shumë prej nesh kanë dëgjuar për probiotikët, por nuk e dinë domosdoshmërisht se çfarë duhet të bëjmë me ta, ose si funksionojnë.

Së pari – probiotikët janë të mirë për shëndetin e zorrëve, por pse është kjo e rëndësishme? Zorra juaj nuk është vetëm vendi ku shkon ushqimi, ai është në fakt në qendër të të gjitha sistemeve të trupit dhe shëndeti i tij mund të ndikojë në gjithçka, duke përfshirë imunitetin, disponimin, shëndetin fizik dhe emocional.

Në fakt, mikrobioma e zorrëve dhe truri janë në një farë mase – vazhdimisht flasin dhe dërgojnë mesazhe përpara dhe mbrapa. Ky është një proces i njohur si boshti zorrë-tru.

Kur sistemi ynë tretës është mirë, sistemi ynë nervor qendror është gjithashtu i lumtur”, thotë terapistja ushqimore Carola Becker. “Probiotikët janë baktere të gjalla që mund të ndihmojnë në përmirësimin e florës së zorrëve dhe mund t’i gjeni në ushqime të fermentuara si kos i thjeshtë, kimchi dhe lakër turshi, ose t’i merrni si suplement”.

Në fakt, marrja e probiotikëve për vetëm tre javë mund të ndihmojë për të rivendosur mikrobiomën tuaj dhe për të reduktuar nivelet e depresionit, stresit dhe ankthit, sipas një studimi të botuar në Clinics and Practice Journal. Pjesëmarrësit gjithashtu treguan një humor të përgjithshëm më të lumtur, më shumë energji dhe më pak mjegull të trurit.

Këtu, ne do të shpjegojmë më shumë rreth zorrëve, se si probiotikët mund ta mbajnë atë të funksionojë në mënyrë efikase dhe pse kjo është thelbësore për shëndetin dhe mirëqenien tonë të përgjithshme.

Organizata Botërore e Shëndetësisë i përkufizon probiotikët si “mikroorganizma të gjallë që kur administrohen në sasi të mjaftueshme sjellin një përfitim shëndetësor për bujtësin.” Një mënyrë më e thjeshtë për ta thënë është se probiotikët janë baktere të gjalla që janë të mira për ju – veçanërisht sistemin tuaj të tretjes.

Siç kemi dëgjuar tashmë, ato mund të luajnë një rol kritik në atë se sa i shëndetshëm është mikrobioma juaj e zorrëve – koleksioni i miliarda baktereve, me deri në 500 specie të ndryshme të gjalla në traktin tonë tretës.

“Ndërsa disa baktere mund të jenë të dëmshme për shëndetin tonë, shumë të tjera janë jashtëzakonisht të dobishme dhe mbajtja e një ekuilibri harmonik midis baktereve ‘të mira’ dhe ‘të këqija’ është thelbësore për shëndetin tonë të përgjithshëm,” thotë Ami Sheward, një terapiste ushqimore e specializuar në zorrët, dhe shëndetin e tretjes.

Bakteret tona të zorrëve zhvillohen që nga lindja dhe jo vetëm që ndihmojnë në tretjen dhe thithjen e lëndëve ushqyese nga ajo që hamë, por gjithashtu siguron energji dhe prodhon vitamina.

“Është gjithashtu i rëndësishëm për shëndetin imunologjik, largimin e ndotësve nga trupi dhe mirëqenien tonë emocionale,” shton Sheward. “Një shumëllojshmëri gjërash kanë një ndikim në mikroorganizmat tanë të zorrëve – sheqeri dhe dietat me karbohidrate të rafinuara, alkooli, antibiotikët, stresi, ndotja dhe toksinat mund të prishin ekuilibrin.”/

Të fundit